Chico

donderdag 27 december 2007

Eigen mandje


De winkels waren maar net open en toen zijn we al gegaan om boodschappen voor mij te halen.
Ik kreeg deze heerlijk warme mand en nog snoepjes ook. Een bal waar ik al rollend mijn brokjes uit krijg en een groot flossietouw.Een helemaal nieuwe riem met een tuigje wat perfekt past,mijn voorpootjes gaan er door, er zit niets om mijn halsje en dat is prettig lopen.
Ik loop netjes naast mijn vrouwtje ,waar het kan laat ze de lijn lang worden,ik wandel heerlijk.
Thuis gekomen stopte ze mij gelijk in bad en werd ik grondig gewassen,ik ruik nu heel anders dan eerst,mijn vrouwtje zegt, je ruikt heerlijk schat en toen ging ze mij eerst in twee badhanddoeken droog wrijven en daarna föhnen, dat vind ik een eng ding het was wel aangenaam lauwwarm, maar te dicht bij mijn oren moest ik echt even mijn lipje optrekken, weet je,ik heb zo'n rare machine nog nooit gezien. Mijn oren werden alleen met de handdoek gedroogd en ik ben heel fijn geborsteld. Mmmm ik geloof dat dit een luxe hotel is ha ha.
Nu lig ik in mijn warme zachte pluize mandje.
Hé hé eerst even een tukje doen hoor.Als ik wakker word geef ik haar weer een likje want ik vind haar lief.
Tot later hoor
pootje
Chicco

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage