Chico

vrijdag 28 december 2007

Heerlijk geslapen vannacht


Het is hier zo heerlijk rustig in huis, nadat wij ,mijn vrouwtje en ik, nog fijn naar het gras waren geweest waar ik fijn mijn grote boodschap kwijt kan, mocht ik na de wasbeurt van mijn piemel,kontje en pootjes weer lekker fris in mijn mandje. Tussendoor hadden wij nog gespeeld met het touw en de bal,voor het slapen gaan werd ik nog mooi geborsteld, mijn vacht glanst nu mooi, maar ik heb geen onder vacht, mijn vrouwtje zegt dat ik ondervoed ben, maar het komt allemaal goed volgens haar.
Vanochtend heb ik braaf op het huis gepast,met boodschappen halen kan ik niet mee, maar mijn vrouwtje kwam weer snel thuis gelukkig.
Tot de volgende keer
pootjeChicco

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage