Chico

zondag 30 december 2007

Zondag


Vandaag schijnt de zon ,het is heel zacht weer buiten. Mijn vrouwtje en ik zijn een flink stuk gaan wandelen, het is heel stil op straat.
Ik kon alles op mijn gemak besnuffelen op deze manier begin ik alles al behoorlijk goed te kennen. Er zijn een boel verschillende geuren dus er zullen wel veel andere hondjes in deze buurt wonen. We kwamen een meneer tegen die zijn auto ging wassen ,de meneer vond mij aardig, hij maakte zich klein en toen mocht hij mij wel aaien met een hand.Eerst dook ik nog een beetje weg,maar hij was wel betrouwbaar gelukkig.
Mijn vrouwtje is blij dat ik zo fier loop met mijn gekrulde staart op mijn rug,het staat mooi dat is waar.
Morgen gaan wij een tennisbal kopen, want ik mis iets om binnen achteraan te hollen,ook in de tuin.
Het nieuws van Minous is dat zij in mijn mand slaapt wanneer ik in de armen van mijn vrouwtje lig.
Gisteren kwamen (de kinderen),hier nog een foto van Roby en mij, ik moest echt even grommen, sorry hoor, het bezoek overviel me een beetje. Volgende keer beter toch?
Pootje
Chico

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage